Nowy rozrzutnik obornika Metal-Fach N280/1









Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego






































Specyfikacje:
- Model: N280/1
- Prędkość transportowa (max.) : 40km/h
- DMC konstrukcyjna: 11460 kg
- Ładowność konstrukcyjna (polowa): 8000kg
- Ładowność transportowa: 8000kg
- Masa własna: 3460 kg
- Obciążenie oka dyszla pionowe (max) : 1560kg
- Pojemność skrzyni ładunkowej (bez nadstaw / nadstawy 0,5m): 8,9 m3
- Długość / Szerokość / Wysokość przestrzeni ładunkowej: 4120 / 1960 / 1100 mm
- Wymiary gabarytowe bez nadstaw Długość / Szerokość / Wysokość: 6670 / 2350 / 2800 mm
- Wysokość podłogi skrzyni od podłoża: 1190 mm
- Wysokość załadunku: 2250 mm
- Ogumienie: 500/50-17
- Zapotrzebowania mocy (min.) : 80 KM
- Zasuwa skrzyni ładunkowej
- Drabinka
- Oko stałe ø40mm
- Wał WOM
- Hamulce pneumatyczne 2-przewodowe
- Komplet błotników
- Hydraulika 2-sekcyjna
- Kliny podporowe
- Belka tylna przeciwnajazdowa
Wyposażenie dodatkowe:
- - Deflektory mechaniczne (klapy, osłony) kierunku rozrzutu obornika: 3 080 PLN
- Hamulce hydrauliczne: 1 430 PLN
- Hamulec najazdowy: 5 500 PLN
- Automatyczny regulator siły hamowania - zawór alb - dopłata* - wymagane przy homologacji EU: 1540 PLN
- koła 500/50-17"": 3 200 PLN
- WOM szerokokątny: 1500 PLN
- Elektronicznie precyzyjne sterowanie podłogi (pokrętło do płynnego sterowania prędkośći): 5 000 PLN
- Elektronicznie sterowanie podłogą (pilot przewodowy +/-): 2100 PLN
- Dopłata do homologacji EU: 0 PLN
- Lakierowanie skrzyni pod inny kolor niż standardowy: 2200 PLN