Rozrzutnik obornika Joskin Joskin modulo ii 11.000 me






































Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego






























________
Anhängerkupplung; Arbeitsbreite: 12 m; Behältervolumen: 11000 l; Bereifung hinten: 850/; Fahrwerk: Einachser; Tankinhalt: 11000 l;; Joskin Modulo II ME; Einachsgüllefass; K80 Kugelkopfkupplung 4 Tonnen; Gefederte Zugdeichsel über queliegendes Federpaket; Hydraulischer Sützfuß (Schleppfuß); Jurop Kompressor PN 155 ( Liter Luftleistung; Ecopump Schalldämpfer mit Ölabscheider; Jront-Jumbo-Ansaugarm mit Turbofüller und Ansaugtrichter; Füllstandanzeige (Plexiglassäule); Füllstandanzeiger (Schwimmer) zur Steuerung des ALB-Ventils; Druckluftbremsen; Radkasteneinbau; Bereifung Trelleborg 850/; ADR Achse 150x150mm, 10 Loch; Bremsbeläge 406x180 mm; Seitliche LED Lichter; 2 LED Arbeitsscheinwerfer hinten; Ansaugschieber mit Schnellkuppler links; Faßbodenverstärkung; Verzinktes (innen/außen) und lackiertes Faß; Doppelte Versorgung des Anbaugerätes; Hydr. Schieber für Schwenkverteiler; Bomech Speedy 12 Meter Schleppschuhgestänge; 18,75 cm Strichabstand; Hydr. Halbseitenschaltung; I-Control-Bedieneinheit