Nowa przyczepa rolnicza Techmont Anhänger / Trailer / Remorque / Rimorchio / Przyczepa 21 t
PDF
Udostępnij
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
Interesuje Cię ogłoszenie?
1/12
PDF
Udostępnij
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
195 000 zł
Cena netto
≈ 45 610 €
Kontakt z dealerem
Marka:
Techmont
Model:
Anhänger / Trailer / Remorque / Rimorchio / Przyczepa 21 t
Typ:
przyczepa rolnicza
Rocznik:
2024
Pojemność:
28 m³
Ładowność:
21 000 kg
Własna masa:
11 000 kg
Całkowita masa:
33 000 kg
Lokalizacja:
Polska Golcza, Małopolskie
Data zamieszczenia:
30 lis 2024
Agronetto ID:
EB36168
Opis
Wymiary:
9,9 m × 2,55 m × 3,33 m
Zabudowa
Wymiary nadwozia:
długość - 8 m, szerokość - 2,2 m
Tylne drzwi:
Boczne drzwi:
Osie
Liczba osi:
3
Zawieszenie:
resorowe/resorowe
Rozstaw osi:
1 525 mm
Rozmiar opon:
600/50 R22,5
Stan opon:
100 %
Zdalna ekspertyza
Dostawa z
Stan
Stan:
nowy
Okres gwarancji::
od 1 roku
Szanowni klienci!
Bardzo nam miło, że jesteście zainteresowani zakupem naszych maszyn.
Wszystkie ceny są podawane netto.
W przypadku zainteresowania zakupem maszyny z dostawą prosimy podawać kod pocztowy miejscowości, co pozwoli nam zrobić szybką wycenę transportu do Państwa.
W przypadku zakupu maszyn z 0% VAT prosimy o podanie numer europejskiego VAT.
Dziękujemy za dotychczasową współpracę.
Zespół DC Sp. z o.o.
Ważne
Oferta ma charakter informacyjny. Oferta handlowa dostępna wyłącznie po bezpośrednim skontaktowaniu się z ogłoszeniodawcą.
Jak bezpiecznie dokonać zakupu
Kontakt do sprzedającego
Subskrybuj sprzedawcę
Maria Chazbijewicz
Języki:
polski, rosyjski, angielski
+48 608 80...
Pokaż
+48 608 800 049
Adam Rogalski
Języki:
polski, francuski, angielski
+48 785 40...
Pokaż
+48 785 402 177
Łukasz Jarońko
Języki:
polski, niemiecki
+48 663 25...
Pokaż
+48 663 252 509
+49 176 710...
Pokaż
+49 176 71070678
Adres
Polska, małopolskie, Golcza, Małopolskie
Wyślij wiadomość
Kontakt do sprzedającego
DC Sp. z o.o.
Polska
od 2 lat na Agronetto
Subskrybuj sprzedawcę
+48 608 80...
Pokaż
+48 608 800 049
+48 785 40...
Pokaż
+48 785 402 177
+48 663 25...
Pokaż
+48 663 252 509
Wyślij zapytanie do sprzedającego
PDF
Udostępnij
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
Handlujesz sprzętem?
Możesz robić to z nami!
Podobne ogłoszenia
59 910 zł
≈ 14 010 €
2024
Ładowność
12 000 kg
Pojemność
12,3 m³
Własna masa
3 600 kg
Liczba osi
2
Polska, Golcza, Małopolskie
Kontakt z dealerem
34 390 zł
≈ 8 044 €
2024
Ładowność
3 500 kg
Pojemność
6,8 m³
Zawieszenie
resorowe/resorowe
Własna masa
1 610 kg
Liczba osi
1
Polska, Golcza, Małopolskie
Kontakt z dealerem
67 150 zł
≈ 15 710 €
2024
Ładowność
12 000 kg
Pojemność
13 m³
Zawieszenie
resorowe/resorowe
Własna masa
3 600 kg
Liczba osi
2
Polska, Golcza, Małopolskie
Kontakt z dealerem
69 000 zł
≈ 16 140 €
2024
Ładowność
10 000 kg
Pojemność
8,3 m³
Zawieszenie
resorowe/resorowe
Własna masa
3 680 kg
Liczba osi
3
Polska, Pilica
Kontakt z dealerem
135 000 zł
≈ 31 580 €
2024
Ładowność
15 520 kg
Pojemność
10,5 m³
Własna masa
5 480 kg
Liczba osi
2
Polska, Czarna
Kontakt z dealerem
27 600 zł
≈ 6 456 €
2024
Ładowność
6 000 kg
Pojemność
12,5 m³
Własna masa
1 140 kg
Liczba osi
1
Polska, Pilica
Kontakt z dealerem
55 080 zł
≈ 12 880 €
2024
Ładowność
10 000 kg
Pojemność
11,7 m³
Zawieszenie
resorowe/resorowe
Własna masa
3 300 kg
Liczba osi
2
Polska, Golcza, Małopolskie
Kontakt z dealerem
104 000 zł
≈ 24 330 €
2024
Ładowność
12 840 kg
Pojemność
20 m³
Zawieszenie
resorowe/resorowe
Własna masa
5 160 kg
Liczba osi
2
Polska, Bialystok, Podlaskie
Kontakt z dealerem
cena na żądanie
2024
Ładowność
12 000 kg
Pojemność
30,44 m³
Zawieszenie
resorowe/resorowe
Własna masa
3 990 kg
Liczba osi
3
Polska, Pilica
Kontakt z dealerem
11 500 zł
≈ 2 690 €
2024
Ładowność
1 200 kg
Własna masa
260 kg
Polska, Pilica
Kontakt z dealerem
10 120 zł
≈ 2 367 €
2024
Ładowność
2 500 kg
Własna masa
420 kg
Liczba osi
1
Polska, Pilica
Kontakt z dealerem
13 230 zł
≈ 3 095 €
2024
Ładowność
3 000 kg
Własna masa
590 kg
Liczba osi
1
Polska, Pilica
Kontakt z dealerem
Przyczepa firmy Techmont typu PTW o ładowności 21T posiada w standardzie bogate wyposażenie. Jako jedna z niewielu tego typu przyczep posiada trójstronny wywrot skrzyni ładunkowej co zdecydowanie zwiększa funkcjonalność przyczepy. Kulowo-obrotowy, stabilny system wywrotu, sprawdzone, wytrzymałe profile ram nośnych oraz wysokiej jakości, niezawodne i trwałe osie jezdne wyróżniają produkt naszej firmy wśród innych produktów na rynku. Profilowane ściany o przemysłowej wytrzymałości gwarantują długi czas użytkowania przyczepy. Do wyposażenia standardowego należą okno z zasuwą w ścianie tylnej.
Dane techniczne wersji standard:
Technicznie (konstrukcyjnie) dopuszczalna masa całkowita: 34 000 kg
Dopuszczalna masa całkowita: 33 000 kg
Ładowność: 21 000 kg
Masa własna: 11 000 kg
Pojemność ładunkowa skrzyni 160 mm: 28 m3
Powierzchnia ładunkowa: 17,6 m2
Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz: 8000 mm
Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz: 2200 mm
Wymiary gabarytowe (długość/szerokość/wysokość) 9900/2550/3330 mm
Wysokość ścian skrzyni: 1600 mm
Grubość blachy podłogi/ściany: 5/3-4 mm
Wysokość platformy od podłoża: 1495-1600 mm
Rozstaw kół: 2100 mm
Zawieszenie: resory paraboliczne
Obciążenie oka dyszla: 3000/4000 kg
Rozmiar ogumienia: 600/50 R22,5
Prędkość konstrukcyjna: 40 km/h
System wywrotu: trójstronny
Zasilanie hydrauliczne z ciągnika
Cylinder teleskopowy (skok/ciśnienie) 2990 mm/72 L/200 bar
Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika: 182/133,8 KM/kW
Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej (do tyłu/na bok): 50/40 ˚
Wyposażenie standardowe:
- Skrzynia ładunkowa o budowie skorupowej ze wstawionymi profilami ze wzmacniającymi na ścianach
- Ściana tylna podnoszona hydraulicznie
- Rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili ze stali konstrukcyjnej o wysokiej wytrzymałości
- Dyszel uniwersalny sztywny amortyzowany pneumatycznie z regulacją siły docisku, do łączenia z dolnym lub górnym zaczepem ciągnika
- Rodzaj zaczepu dyszla: K80 oraz uniwersalny z okiem fi 50mm
- Podpora dyszla: Hydrauliczna
- Zawieszenie tridem na 6 resorach parabolicznych, wahaczami wyrównawczymi, z rozstawem osi 1525 mm, ze środkową osią sztywną i dwiema osiami kierowanymi biernie, z instalacją hydrauliczną blokady skrętu
- Osie z hamulcami bębnowymi o wymiarach Ø406x140mm
- Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa (siłowniki hamulcowe na dwóch przednich osiach pnęumatyczno-sprężynowe, na trzeciej pneumatyczne)
- Postojowy hamulec pneumatyczny automat
- Tylne zabezpieczenie: homologowane
- Błotniki stalowe osłony, zabezpieczające zasyp towaru między kołami w przypadku wywrotu na bok
- Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
- Instalacja elektryczna z bocznymi światłami obrysowymi i wyjściem na tył
- Automatycznym zawór odcinający, ograniczającym wywrót, z linami zabezpieczającymi
- Podpora serwisowa skrzyni ładunkowej
- Składana drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej
- Okna na przedniej ścianie skrzyni ładunkowej
- Hydraulicznie podnoszona klapa tylna sterowana z kabiny
- Szyber zsypowy do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej
- Podkład epoksydowy chemoutwardzalny dwuskładnikowy
- Kolorystyka malowania podwozia i ścian dowolna z palety RAL
Techmont's PTW 21T trailer has a wide range of equipment as standard. As one of the few trailers of this type, it has a three-way tipping of the cargo box, which significantly increases the functionality of the trailer. A ball-and-swivel, stable tipping system, proven, durable subframe profiles and high-quality, reliable and durable running axles distinguish our company's product from other products on the market. Profiled walls with industrial strength guarantee a long service life for the trailer. Standard equipment includes a window with a slider in the rear panel.
Technical data of the standard version:
Technically ( by design) permissible total weight: 34,000 kg
Permissible total weight: 33,000 kg
Weight: 21,000 kg
Unladen weight: 11,000 kg
Payload capacity of 160 mm box: 28 m3
Cargo area: 17.6 m2
Length of the cargo box inside: 8000 mm
Width of the cargo box inside: 2200 mm
Overall dimensions (length/width/height) 9900/2550/3330 mm
Height of body walls: 1600 mm
Floor/wall metal thickness: 5/3-4 mm
Platform height from the ground: 1495-1600 mm
Wheel base: 2100 mm
Suspension: parabolic springs
Drawbar eye load: 3000/4000 kg
Tire size: 600/50 R22,5
Design speed: 40 km/h
Tipping system: three-way
Hydraulic power supply from the tractor
Telescopic cylinder (stroke/pressure) 2990 mm/72 L/200 bar
Minimum tractor power requirement: 182/133.8 hp/kW
Tipping angle of the cargo box (rearward/side): 50/40 ˚
Standard equipment:
- Cargo box with inserted reinforcing profiles on the walls
- Hydraulically lifted rear wall
- Chassis frame welded from rectangular closed profiles of high-strength structural steel
- Universal rigid drawbar pneumatically cushioned with clamping force adjustment, for connection to the lower or upper hitch of the tractor
- Type of drawbar hitch: K80 and universal with eye fi 50mm
- Drawbar support: hydraulic
- Tridem suspension on 6 parabolic springs, compensating wishbones, with a wheelbase of 1525mm, with a center rigid axle and two passively steered axles, with hydraulic steering lock installation
- Axles with drum brakes with dimensions Ø406x140mm
- Two-line pneumatic brake system (brake cylinders on the two front axles pneumatic-spring, on the third pneumatic)
- Parking pneumatic brake automatic
- Rear protection: homologated
- Mudguards steel guards, to protect the backfill of the goods between the wheels in case of side tipping
- Two wheel chocks housed in galvanized pockets
- Electrical system with side marker lights and rear exit
- Automatic shut-off valve to limit tipping, with safety cables
- Service support for the cargo box
- Folding ladder and side steps for easy access to the cargo box
- Windows on the front wall of the cargo box
- Hydraulically raised tailgate controlled from the cab
- Grain discharge window, with locking mechanism, in the rear wall
- Two-component chemical-hardening epoxy primer
- Chassis and wall painting colors any from the RAL palette
Der Techmont PTW 21T-Anhänger verfügt über eine umfangreiche Serienausstattung. Er ist einer der wenigen Anhänger dieses Typs mit einem Drei-Seiten-Kippsystem, das die Funktionalität des Anhängers deutlich erhöht. Ein Kugelkippsystem, ein stabiles Kippsystem, bewährte, robuste Tragrahmenprofile und hochwertige, zuverlässige und langlebige Bogieachsen unterscheiden unser Produkt von anderen auf dem Markt. Profilierte Wände mit industrieller Festigkeit garantieren eine lange Lebensdauer des Anhängers. Zur Standardausstattung gehört ein Fenster mit Schieber in der Rückwand.
Technische Daten für die Standardausführung:
Technisch (bautechnisch) zulässiges Gesamtgewicht: 34.000 kg
Zulässiges Gesamtgewicht: 33.000 kg
Nutzlast: 21.000 kg
Leergewicht: 11.000 kg
Ladevolumen bei 160 mm Aufbau: 28 m3
Ladefläche: 17,6 m2
Länge des internen Ladekastens: 8000 mm
Breite des Innenaufbaus: 2200 mm
Gesamtabmessungen (Länge/Breite/Höhe) 9900/2550/3330 mm
Höhe der Aufbauwand: 1600 mm
Boden-/Wandplattenstärke: 5/3-4 mm
Höhe der Plattform vom Boden: 1495-1600 mm
Radstand: 2100 mm
Aufhängung: Parabelblätter
Stützlast an der Deichsel: 3000/4000 kg
Reifengröße: 600/50 R22,5
Bauartbedingte Geschwindigkeit: 40 km/h
Kippsystem: Dreiseitenkippung
Hydraulische Versorgung von der Zugmaschine
Teleskopzylinder (Hub/Druck) 2990 mm/72 L/200 bar
Minimaler Leistungsbedarf des Traktors: 182/133,8 PS/kW
Kippwinkel der Ladefläche (nach hinten/zur Seite): 50/40 ˚
Serienmäßige Ausstattung:
- Ladekasten in Schalenbauweise mit eingelegten Verstärkungsprofilen an den Wänden
- Hydraulisch hochgezogene Rückwand
- Geschweißter Fahrgestellrahmen aus hochfesten geschlossenen Rechteckprofilen aus Baustahl
- Universelle starre Deichsel, pneumatisch aufgehängt mit Druckausgleich, zum Anschluss an Schlepperunter- oder Oberlenker
- Deichselanhängung: K80 und Universal mit 50 mm Öse
- Deichselstütze: hydraulisch
- Tridem-Aufhängung auf 6 Parabelblättern, Ausgleichsquerlenker, mit 1525 mm Radstand, mit starrer Zentralachse und zwei passiv gelenkten Achsen, mit hydraulischer Lenksperre
- Achsen mit Trommelbremsen, Ø406x140mm
- Zweikreis-Druckluftbremsanlage (Bremszylinder an den beiden Vorderachsen pneumatisch und Federspeicherbremszylinder an der dritten Achse pneumatisch).
- Automatische Druckluft-Feststellbremse
- Hinterer Unterfahrschutz: homologiert
- Stahlkotflügel zum Schutz der Ladung zwischen den Rädern im Falle eines seitlichen Kippens
- Zwei Unterlegkeile in verzinkten Taschen
- Elektroinstallation mit Seitenmarkierungsleuchten und Hecksteckdose
- Automatisches Absperrventil zur Kippbegrenzung, mit Sicherheitskabeln
- Wartungsstütze für den Ladekasten
- Klappbare Leiter und seitliche Trittstufen für leichten Zugang zur Ladefläche
- Fenster an der Vorderwand des Ladungsträgers
- Hydraulisch anhebbares Heckklappen-Ruder
- Getreideschütte mit Verriegelungsvorrichtung in der Rückwand
- Chemisch härtende Zweikomponenten-Epoxid-Grundierung
- Farbgebung des Unterbodens und der Wände nach RAL-Palette
La remorque Techmont PTW 21T dispose d'un large équipement standard. C'est l'une des rares remorques de ce type à être équipée d'un système de basculement à trois voies qui augmente considérablement la fonctionnalité de la remorque. Un système de basculement à rotule, un système de basculement stable, des profils de châssis éprouvés et robustes et des essieux de haute qualité, fiables et durables distinguent notre produit des autres sur le marché. Les parois profilées à résistance industrielle garantissent une longue durée de vie à la remorque. L'équipement standard comprend une fenêtre à glissière dans la paroi arrière.
Données techniques pour la version standard :
Poids total techniquement admissible (construction) : 34 000 kg
Poids total autorisé : 33 000 kg
Charge utile : 21 000 kg
Poids à vide : 11 000 kg
Volume de chargement de la caisse de 160 mm : 28 m3
Surface de chargement : 17,6 m2
Longueur intérieure de la caisse : 8000 mm
Largeur intérieure de la caisse : 2200 mm
Dimensions totales (longueur/largeur/hauteur) 9900/2550/3330 mm
Hauteur de la paroi de la caisse : 1600 mm
Épaisseur de la tôle du plancher/de la paroi : 5/3-4 mm
Hauteur de la plate-forme par rapport au sol : 1495-1600 mm
Empattement : 2100 mm
Suspension : ressorts paraboliques
Charge à l'œil du timon : 3000/4000 kg
Taille des pneus : 600/50 R22,5
Vitesse de construction : 40 km/h
Système de bennage : bennage à trois voies
Alimentation hydraulique à partir du tracteur
Cylindre télescopique (course/pression) 2990 mm/72 L/200 bar
Puissance minimale requise du tracteur : 182/133.8 CH/kW
Angle de basculement du plateau de chargement (arrière/latéral) : 50/40 ˚
Équipement standard :
- Caisse de chargement en coque avec insertion de profilés de renforcement sur les parois
- Paroi arrière relevée hydrauliquement
- Châssis soudé en profilés fermés rectangulaires en acier de construction à haute résistance
- Barre d'attelage rigide universelle, suspendue pneumatiquement avec réglage de la pression, pour connexion aux bras inférieurs ou supérieurs du tracteur
- Type d'attelage : K80 et universel avec œillet de 50 mm
- Support de barre d'attelage : hydraulique
- Suspension tridem sur 6 lames paraboliques, triangles de compensation, avec empattement de 1525 mm, avec essieu central rigide et deux essieux à direction passive, avec système de blocage hydraulique de la direction.
- Essieux avec freins à tambour, Ø406x140mm
- Système de freinage pneumatique à double circuit (cylindres de frein sur les deux essieux avant pneumatiques et cylindres de frein à ressort, sur le troisième essieu pneumatiques).
- Frein de stationnement pneumatique automatique
- Protection anti-encastrement arrière : homologuée
- Garde-boue en acier pour protéger la charge entre les roues en cas de basculement latéral
- Deux cales dans des poches galvanisées
- Installation électrique avec feux de position latéraux et sortie arrière
- Vanne d'arrêt automatique pour limiter le basculement, avec câbles de sécurité
- Support d'entretien de la caisse de chargement
- Échelle pliante et marches latérales pour faciliter l'accès au caisson de chargement
- Fenêtres sur la paroi avant du porte-charge
- Porte arrière hydraulique commandée depuis la cabine
- Goulotte à grains avec mécanisme de verrouillage dans la paroi arrière
- Apprêt époxy à deux composants à durcissement chimique
- Peinture du châssis et des parois dans n'importe quelle couleur RAL