Ciągnik kołowy New Holland T5.140 AC AC










































Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego



________
Arbeitsbreite: 250,; Einhebelsteuergerät (elektronisch),; Leistungsmonitor,; Luftgefederter Sitz,; Wendeschaltung,; Diesel,; ISOBUS,; Zugmaul - automatisch,; höhenverstellbare Anhängevorrichtung,; Dreipunkt-Außenbedienelement,; Heckzapfwelle-Außenbedienung,; Oberlenker mechanisch (hinten); ________; ca. 700 Stunden; Hinterachse HD; Auto Command Getriebe 40 km/h ECO; Zapfwelle 540/540E/1000; Kotflügelbedienung beidseitig (EHR, Zapfwelle); Hochleistungsbremsscheiben; Vorbereitung Spurführungssystem; Gefederte Allradachse mit hydraulischer Differenzialsperre; & Bremse und Lenkwinkelsensor; Differenzialsperre hinten & Allradschaltung; über Lamellenkupplung; CCLS Hydraulikpumpe 110 l/min; 3 Hecksteuergeräte mechanisch (nicht konfigurierbar); Joystick auf Bedienarmlehne; Druckloser Rücklauf; 1 Zwischenachssteuergerät elektronisch; Elektronische Hubwerksregelung, 2 Zusatzhubzylinder; Mechanischer Oberlenker bei Heckhubwerk mit; Kat 3 Schellkupplern & mechanische Unterlenkerstabilisatoren; Fronthydraulik & Frontzapfwelle für elektronische Zwischenachssteuergeräte; Automatische Anhängerkupplung schnell höhenverstellbar, Bolzen 38 mm; Druckluftbeschaffungsanlage; DeLuxe Niederfrequenz-Luftfedersitz; Bedienarmlehne mechanisch verstellbar; Bedienarmlehne; Gefedert Kabine, feste Frontscheibe; Beifahrersitz mit Gurt; Integriertes Kontroll Panell (ICP); Erweiterte Instrumentierung; Klimaanlage; Lederlenkrad und Fußmatte; DeLuxe Radio mit Bluetooth; Automatische Blinkerrückstellung; 12 Arbeitsscheinwerfer (12 LED 23400 lm) für Hochdach; Obenliegende Fahrscheinwerfer; Tagfahrlicht und 2 Halogen Arbeitsscheinwerfer in der Motorhaube; Hochdach mit Freisichtdachfenster & New Holland Lackierung; Teleskopspiegel mit Weitwinkel; 600/65R34 Fixfelgen + 480/65R24 Fixfelgen; Vorderradkotflügel 480 mm mitschwenkend; Standard Heckkotflügel mit Verbreiterung; Halterung für Gerätemonitor; IntelliView IV auf Bedienarmlehne; HTS 1 Vorgewendemanagementsystem; Kennzeichenhalterung für Niedrigdac