Ciągnik kołowy John Deere 7R 330





























Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego

________
John Deere Signature Edition,
Erstzulassung Januar 2024,
AutoPowr, 50 km/h,
CommandCenter 4600, 4.Gen.,
Command PRO,
Automatisierungsaktivierung 4.0 für CommandCenter,
SF6000 Empfänger, SF1, integriert,
SN: PCGT6FB498685,
AutoTrac Aktivierung, Teilbreitensteuerung,
Ultimate Komfortpaket,
elektr. Multifunktionshebel,
ActiveSeat II,
Reaktive Lenkung,
Hydraulikpumpe 223 l/min,
5 dw elektr. Zusatzsteuergeräte, LoadSensing,
Zapfwelle: 540E/1000/1000E U/min,
Steckachse 120 mm,
Frontantriebsachse mit TLS,
Ultimate Sichtpaket,
2-Kreis Druckluftbremse,
Frontzapfwelle,
Frontkraftheber mit Oberlenker,
autom. AHK, 38 mm Bolzen,
höhenverstellbare K80,
hydraulischer Oberlenker Heck,
PTG Reifendruckregelanlage an der HA, ISOBUS,