Ciągnik kołowy John Deere 6R 250




























Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego

________
AutoPowr 50 km/h - stufenlos,
auf 40 km/h reduziert,
CommandARM, CommandPRO,
JDLink -Modem,
CommandCenter 4600 der 4. Generation,
Spiegel - elektrisch,
Tür mit B-Säule links,
Panoramatür rechts,
Zapfwelle: 540E/1000/1000E U/min.,
4 dw elektronische Zusatzsteuergeräte,
Stabilisierungsstreben - automatisch,
Flanschachse hinten,
Allradantriebs-Übersetzungsverhältnis: 1,697,
Lenkrad mit Lederbezug,
Umkehrlüfter,
Hydraulisches Intelligent Power Management,
Elektrischer Multifunktionshebel,
Hydraulikpumpe: 160 l/min.,
Power Beyond,
gefederte Vorderachse,
gefederte Kabine,
Druckluftanlage,
autom. Klimaanlage,
AMS AT - Vorbereitung, ohne Empfänger,
ISOBUS - Steckdose,
hydr. Oberlenker Heck,
K80 lang - Kugelkopfkupplung, 2x K50,
autom. Anhängekupplung,
PTG Reifendruckregelanlage vorn & hinten,
Bedienung über ISO-Bus,
Frontkraftheber mit Oberlenker,
Frontzapfwelle,
codierter Schlüssel,