Nowy ciągnik kołowy John Deere 6195M











Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
The machine will be checked in the framework of a 100-point condition assessment, any errors will be corrected, and free of error codes- If required, the machine will be delivered to your location at a favorable price!
Engine type: 6.8 litre, 6 cylinder John Deere
Adblue: Yes, it uses AdBlue
Type of gearbox: 20/20 CommandQuad Plus
Maximum travel speed: 40
engine volume: 6800
Rim rear axle
TLS spring-loaded front bridge
Hooked three point lower arm
Cat.3N
Hook three point upper arm
Cat.3
Automatic stabiliser on both sides
TLT: 540/540E/1000 rpm switchable rear gimbal
TLT control routed to the rear right and left fenders
155 l/min increased capacity hydraulic pump
pressure and flow controlled system
3 pairs M-SCV
Adjustable rims
Front mudguard
Rear mudguard extension
3 in 1 towing device
Standard air-conditioned cabin with 330 degree view
without headphones
front wiper washer
steering column with adjustable height and angle
speed control: accelerator pedal + hand throttle
panoramic windscreen
Cigarette lighter + ashtray
3-pole connector
25A
DIN 7 pole signal connector
interior rear-view mirror
USB input
passenger seat
coat hanger
interior and dashboard lighting
Telescopic right and left exterior mirrors (manually adjustable)
Standard radio
Glass holder down left next to the seat
Additional storage compartment
Command Center 4100 Processor
7-inch touchscreen Command Center display
Rear wiper with washer
Optionally equipped with either retrofitted AutoTrac (automatic steering) or AutoTrac "Universal" (universal
easily transferable to another machine) automatic steering system
GEN4 fourth generation 21 or 26 cm screen
activations
SF6000 antenna (SF1
SF3
RTK) with signal accuracy! (extra charge)
Lighting
Basic lighting + 6 lights at the front + 6 lights at the back
Integrated number plate holder with lighting
2 reflective prisms
1 yellow flashing light
Electricity
Battery: 14V/170 Ah
Generator: 14V/120A
Frontal Hydraulics
Train tracks
Air brake (2 circuits)