Ciągnik kołowy John Deere 6120m









































Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego



________
Anzahl Zylinder: 4; Arbeitsscheinwerfer: ja; Arbeitsscheinwerfer Anz. hinten: 4; Arbeitsscheinwerfer Anz. vorne: 4; Arbeitsscheinwerfer hinten: LED; Arbeitsscheinwerfer vorne: LED; Betriebsstunden; Bordcomputer: ja; Druckluftbremse: ja; EHR: ja; Frontkraftheber: ja; Gangzahl r.: 24; Gangzahl v.: 24; Geschwindigkeit: 40; Kabinenfederung: mechanisch; Klimaanlage: Klimaanlage; Load sensing: ja; Luft. Sitz: ja; Radio: ja; Reifen-h: 600/65 R38; Reifen-h %: 100; Reifen-v: 540/65R24; Reifen-v %: 100; Steuergerät dw: 3; Zapfwelle: ; Zusatzsteuergeräte: elektrisch; gefederte Vorderachse: ja;; John Deere 6120M mit Kabine; CommandQuad™ PLUS Eco, 24V/24R - 40 km/h; 6M Kabine mit CommandARM™, mit Federung; Premium-Sitz; Manuell verstellbare Teleskopspiegel mit Weitwinkel; Premium-Radio; Geflanschte Hinterachse; Vierradantrieb-Vorderachse - TLS; Stahlfelgen mit zwei Positionen; Hinterreifen- und Vorderreifenmarke - Continental; Hinterräder 600/65R38; Vorderräder 540/65R24; Hydraulischer Oberlenker – Kategorie 3; Unterlenker mit Fanghaken - Kategorie 3N / Kategorie 3; Stabilisierungsstreben – beidseitig automatisch; Heckzapfwelle – 540/540E/1000 1/min; Hydraulikpumpe - 114 l/min; 3 elektronisch betätigte SCVs (Serie 450); AutoTrac™-Vorbereitung; G5-Universal-Display; JDLink™-Modem; Elektrischer Multifunktionshebel; Rollos vorn und hinten; Heckscheibenwischer mit Waschanlage hinten; Flaschenhalter; Kühlbox; Zusätzliches Staufach am Dach; Leder-Lenkrad; Panoramadach; Pneumatisches Anhängerbremssystem, 2 Leitungen; PowerFill-Bremse; Frontkotflügel Vierradantrieb - schwenkbar; Kotflügelverlängerungen – angepasst an Reifengröße; Batterie 12 V/174 Ah; Drehstromgenerator 14 V/210 A; Batterie-Stromkreisunterbrecher; Mehrfachsteckdosenleiste; 3-polige Steckdose - für Frontkraftheber; Beleuchtungspaket - Premium; Zwei H4-Fahrscheinwerfer auf mittlerer Höhe am Kabinenpfosten; Rundumleuchte; 3-in-1-Anbaubock – Anhängevorrichtung mit Kugel; Automatische Anhängevorrichtung für den 3-in-1-Anbaubock - 38-mm-Bolzen; Kotflügelbedienung für 3. elektrisches SCV; Hubspindelverstellung links und rechts; Hubkrafterhöhung + Erhöhung des zul. Gesamtgewichts; Frontkraftheber; Vorbereitung für Zusatzdruckversorgung – hinten; iTEC™ Basic