Nowy rozrzutnik obornika Metal-Fach N277/6- 16t - CERBERUS VERTI jednoosiowy








Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego








































Specyfikacje:
- Model: N277/6
- Prędkość transportowa (max.): 30km/h
- DMC konstrukcyjna: 20500 kg
- DMC: 10000 kg
- Ładowność konstrukcyjna (polowa): 16000 kg
- Ładowność transportowa: 5500 - 7700 kg
- Masa własna: 6500 - 8500 kg
- Obciążenie oka dyszla pionowe (max): 4000 kg
- Pojemność skrzyni ładunkowej (bez nadstaw / nadstawy 0,5m): 17,1 m3
- Długość / Szerokość (dół-góra) / Wysokość przestrzeni ładunkowej: 6175 / 1500-2000 / 1550 mm
- Wymiary gabarytowe bez nadstaw Długość / Szerokość / Wysokość: 9490 / 2930 / 3450 mm
- Wysokość podłogi skrzyni od podłoża: 1250 mm
- Wysokość załadunku: 2800 mm
- Ogumienie: 650/75R32
- Zapotrzebowania mocy (min.): 140 KM
- Zasuwa skrzyni ładunkowej
- Drabina
- Adapter 2-wirnikowy pionowy
- Oko dyszla kulowe K80 mm
- Instalacja hamulcowa pneumatyczna 2-przewodowa
- Wał WOM szerokokątny
- Hydraulika 4-sek
- Stopa podporowa nożycowo-hydrauliczna
- Dyszel amortyzowany hydraulicznie
- Klapy tylne (deflektory) otwierane hydraulicznie
- Kliny podporowe
- Wał WOM szerokokątny
- Belka tylna przeciwnajazdowa
- Elektronicznie precyzyjne sterowanie podłogi (pokrętło do płynnego sterowania prędkości)
- Oświetlenie robocze
Wyposażenie dodatkowe:
- Nadstawki pełne 500 mm: 5 500 PLN
- Nadstawki z siatki 500 mm: 5 170 PLN
- Lakierowanie skrzyni pod inny kolor niż standardowy: 2 750 PLN