Nowy rozrzutnik obornika Metal-Fach N276/3 - 10t FALCON VERTI










Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego










































Specyfikacje:
- model: 276/3
- Prędkość transportowa (max.): 40 km/h
- DMC konstrukcyjna: 16220kg
- DMC: 13000kg
- Ładowność konstrukcyjna (polowa): 10000kg
- Ładowność transportowa: 6780 - 7200kg
- Masa własna: 5800 - 6220kg
- Obciążenie oka dyszla pionowe (max): 3000kg
- Pojemność skrzyni ładunkowej (bez nadstaw / nadstawy 0,5m): 11,7 m3
- Długość / Szerokość (dół-góra) / Wysokość przestrzeni ładunkowej: 5725 / 1500-1950 / 1250mm
- Wymiary gabarytowe bez nadstaw Długość / Szerokość / Wysokość: 8750 / 2940 / 3140mm
- Wysokość podłogi skrzyni od podłoża: 1240mm
- Wysokość załadunku: 2490mm
- Ogumienie: 580/70R38
- Zapotrzebowania mocy (min.): 100KM
- zasuwa skrzyni ładunkowej
- adapter 2-wirnikowy
- drabina
- oko dyszla stałe Ø 50mm
- hamulce pneumatyczne dwuprzewodowe
- wał WOM szerokokątny
- hydraulika 2-sekcyjna
- Stopa podporowa nożycowo-hydrauliczna
- deflektory mechaniczne stałe
- dyszel amortyzowany resorem wzdłużnym
- Elektronicznie precyzyjne sterowanie podłogi (pokrętło do płynnego sterowania prędkości)
- Osłona unoszona automatycznie przy podniesieniu ściany tylnej (zasuwy)
- Wskaźnik położenia zasuwy
- oświetlenie robocze
Wyposażenie dodatkowe:
- Adapter pionowy 2 metrowy z deflektorem mechanicznym: 10000 PLN
- Zeni - Adapter poziomy 2 wirnikowy z defeltorem mechanicznym: 20000 PLN
Wyposażenie dodatkowe:
- Nadstawa siatkowa 400mm: 3 030 PLN
- Nadstawa siatkowa 600mm: 3 300 PLN
- Deflektory hydrauliczne z możliwością regulacji do adaptera pionowego 1,5 m i 2 m - 2szt. -: 3 850 PLN
- Oko dyszla obrotowe Φ 50: 1 600 PLN
- Oko dyszla kulowe K80: 1 160 PLN
- Hamulce hydrauliczne: 770 PLN
- Dopłata do homologacji EU: 4 400 PLN
- Lakierowanie skrzyni pod inny kolor niż standardowy: 2 750 PLN