Ciągnik kołowy John Deere 7230 R gearbox E23 GPS Topcon Xd Isobus























Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego


Ciągnik Sprowadzony nie eksploatowany w kraju!
Od Pierwszego Właściciela !
W oryginale nie malowany !
Ciągnik nigdy nie pracował w ładowaczu !!!
Wyposażony w:
Silnik 6-cylindrowy turbo o mocy 230 KM
Skrzynia biegów E 23 !
hamulce pneumatyczne 2+1 !
Rewers elektrohydrauliczny przy kierownicy
Klimatyzacja
Fotel pneumatyczny i podgrzewany
Siedzenie pasażera
Podnośnik EHR
Wałek 540#540E#1000
8-wyjść hydraulicznych
GPS
Gniazdo ISOBUS
Napęd 4X4 + Blokada mostów
TLS Amortyzowana przednia
wyjścia hydrauliczne
Sterowanie Podnośnikiem i Wałkiem oraz Hydrauliką z tylnych błotników
Pełen pakiet oświetlenia roboczego
Zaczep Górny
Zaczep Dolny piton Fix
Błotniki
TRANSPORT All EU FREE !
W razie pytań proszę o kontakt Telefoniczny lub WhatsApp
Za najważniejsze „novum" należy uznać przekładnię „e23". Nazwa mówi o liczbie biegów do przodu - 23. Jest to przekładnia mechaniczna. Każda zmiana biegu powoduje przyspieszenie/zwolnienie o 15 proc.
Wprowadzając przekładnię e23 John Deere kieruje się w stronę przekładni mechanicznych, które w odróżnieniu od bezstopniowych charakteryzują się wyższą efektywnością przekazywania napędu. Jest to pewnego rodzaju powrót do przekładni powershift, ale w zdecydowanie wyższym poziomie możliwości i komfortu pracy.
-Przekładnia e23 ewoluowała przez ostatnie 50 lat w umysłach naszych konstruktorów i sprawia że praca nią będzie naprawdę efektywna i znacząco zredukuje koszty. Potwierdzeniem są wstępne testy DLG, które pokazują, że e23 ma o 6 proc. bardziej efektywne wykorzystanie paliwa niż było to w przypadku AutoPowr